close
I heard about a great news from my ex-boyfriend today.
He is going to marry with a sweet girl.
I am so happy to hear that and I give all of my wish to the lucky couple.

看到MSN中nomo傳來「我有話跟你說」,
其實心中就已經知曉大半、祝福已經漫溢心中,
我大概是世界上唯一一個聽到這個消息會又笑又哭的人吧! :)

看著nomo傳給我的小倆口合照,
我真的感動不已。

我有滿滿滿滿的祝福,飄洋過海送給你們!
arrow
arrow
    全站熱搜

    海膽君 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()