My new e-mail address:
weilun(小老鼠)wjh.harvard.edu
I have no idea whether I can keep this address after my visiting or not (probably not),
so please use my NTU or Yahoo! addresses to contact with me.

這是Harvard給我的e-mail address,
我必須使用,因為系上的消息會經由這個信箱讓我知道,
但我的朋友們不用更改我的e-mail address,
一年後這個harvard給我的可能就不能用了。
我還是以台大跟Yahoo!的信箱為主要聯絡方式。
arrow
arrow
    全站熱搜

    海膽君 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()